تلاوتهای استاد مهدی فروغی

با عرض سلام خدمت همه دوستان مومن و ولایی، امیدوارم که طاعات و عباداتتون مورد قبول خداوند قرار گرفته باشه، در ایام ماه مبارک رمضان بیشتر با قرآن انس گرفته بودم هم قرائت می کردم و هم به صدای قراء معروف کشورمون گوش می دادم در این ایام با یکی از قاریان محبوب و دوست داشتنی کشور آشنا شدم، این قاری که من باهاش آشنا شدم استاد مهدی فروغی بود، این قاری کشورمون صدای دلنشینی دارن واقعاً من لذت می برم از صدای این استاد چنان صدای زیبا و دلنشینی دارن واقعاً مشتاق بودم همه قرائتاشو داشته باشم خدا قسمتم کرد تو یکی از وبلاگهای دوستان پیداش کردم خواستم اینجا هم بزارم براتون تا شما هم استفاده کنین حتماً یکیشو دانلود کنین تا حرفام براتون ثابت بشه که چه قدر صدای دلنشینی دارن.

برین به ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن جا . 


التماس دعا.

نظرات 1 + ارسال نظر
دختر آسمان سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ب.ظ http://sky74.blogfa.com

سلام
سپاس بابت انتشار تلاوت ها.
موفق باشید

سلام دوست عزیز، خواهش می کنم وظیفه بود، هدف این هستش که همه با صدای استاد مهدی فروغی آشنا بشن.
موفق باشین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد