استخدام در وزارت امور خارجه

کسانی که مایل به کار کردن در وزارت امور خارجه هستند باید به آگاهیشون برسونم که این وزارت  استخدام می کنه و تاریخ شروع استخدامش از امروز ( 29 بهمن ) شروع شده هر کس می خواد ثبت نام کنه به ایـــــــــــــــــــــــــــن سایت مراجعه کنه . 


التماس دعا .



دیکشنری لانگمن بر روی موبایل

سلام می گم به همه دوستان عزیز که به وبلاگ اینجانب سر می زنید امروز یک نرم افزار عالی براتون آوردم، لانگمن بر روی موبایل ، خیلی وقت بود دنبالش می گشتم چند روز پیش استادم تو کلاس برامون معرفی کرد من هم اینجا گذاشتم برای شما امیدوارم لذت ببرین .

برای دانلودش برین به ایـــــــــــــــــــــــــــــن سایت راهنماشو هم بخونین ، دقت کنید پسورد هم داره . 


التماس دعا .

آموزش

با عرض سلام به همه دوستان ، کسانی که دلشون می خواد ارسال SMS از طریق اینترنت رو اینجا یادشون بدم لطفاً در همین پست نظروش رو قرار بدن اگر با اقبال و استقبال شما دوستان قرار گرفت حتماً آموزششو می ذارم اونوقت می تونن راحت از طریق نت به هرکی که دوست دارین پیام بفرستین .


التماس دعا .

فرازهای از سخنان عالم بزرگوار حجت الاسلام فرحزاد در سمت خدا

امام صادق (ع) فرمودند : موجودات عالم به تبعیت خدا و ملائکه بر کسانی که صلوات بر محمد      ( ص) می فرستند ، سلام و درود می فرستند .

 آیه قرآن می فرماید : ان المتقین فی مقام امین ، اهل تقوا در مقام امن و آسایش هستند . کسانی که مقید هستند که حق الله و حق الناس برگردن شان نباشد در دنیا و قیامت آرامش هستند . و در مقام امن هستند .


در روایت داریم که نامه اعمال ما را پیش معصوم می برند ، آنها امضا می کنند که گناهان را ببخشند(البته معصومین از خدا می خواهند که گناهان را ببخشد و خدا به احترام آنها می بخشد) مگر گناه کسانی که با هم قهر هستند . حتی اگر مسئله مهم است باشد ما نباید با هم قهر کنیم . افرادی که با هم قهر هستند پرونده هایشان متوقف می شود و نمازهایشان قابل قبول نیست تا با هم آشتی بکنند . شما حاضر نیستید که کوچکترین گناه دیگران را ببخشید ولی می خواهید که خدا همه ی گناهان شما را ببخشد


مرحوم آیت الله زاهدی به مردم گفته بودند که اگر می خواهید مورد لطف و رحمت خدا قرار بگیرید ، هر کس گردن شما حقی دارد او را حلال کنید تا خداهم شما را ببخشد . اگر دو نفر با هم قهر هستند ، کسی که آزار داده است باید برای آشتی پیش قدم بشود.


ما باید پیشقدم بشویم و حلالیت بطلبیم ،اگر طرف بخشید که مشکلی نداریم ولی اگر طرف نبخشید در روایات ما این افرد مذمت شده اند . امام صادق (ع) فرمودند : کسی که برای صلح قدم برمی دارد  و طرف مقابل صلح نمی کند ، او ملعون ، ملعون هستید . در بحارالانوار داریم: پیامبر فرمودند : ای علی ، اگر کسی عذر عذر آوردنده را قبول نکند ، حتی اگر راست بگوید یا دروغ بگوید ، شفاعت من شامل حال او نمی شود . از محدث قمی داریم که پیامبر فرمود : شخصی بنام ابو زَم زُم بود که هر روز با خدا معامله می کرد وهر روز صبح می گفت : خدایا من آبروی خودم را وقف راه تو کرده ام یعنی کسی به خاطر من به جهنم نرود . انفاق نباید حتما مال باشد . بالاترین انفاق ها عفو و گذشت است .
هر نوع ارتباط برای آشتی کافی است همین که ما پیام خودمان را به آنها برسانیم کافی است . امام صادق (ع) فرمود : اگر دو نفر از دوستان ما با هم قهر کنند من از هر دوی آنها بیزار هستم . پرسیدند : چرا شما از مظلوم بیزار هستید ؟ امام فرمودند: مظلوم از حق خودش بگذرد تا اختلاف تمام بشود .


التماس دعا .

شهادت امام حسن عسگری ( ع ) تسلیت باد



 
  از سخنان گوهر بار امام حسن عسگری (علیه السلام):
    دل انسان احمق در دهان اوست و دهان انسان حکیم در قلب و دل اوست.
 انسان احمق اول سخن می گوید آنگاه می اندیشد که درست بوده یا نادرست ولی انسان حکیم اول می اندیشد آنگاه سخن می گوید.

حرف دل علمدار با امام زمان(عج)

سلام علیکم


برای دیدن درد و دل ولی فقیه با آقا امام زمان (ع) برین ایــــــــــــــــــــــــــــــن جا . 


التماس دعا .

نرم افزار غیر فعال کردن درایو USB به منظور جلوگیری از دزدیده شدن

USB Block نرم افزاری جهت جلوگیری از کپی اطلاعات حساس و حیاتی روی هر نوع دستگاه قابل حمل مانند درایوهای USB ، هارد های اکسترنال ، کارت های حفظه، دوربین های دیجیتال ، iPod ، سی دی و دی وی دی ها ، کامپیوترهای شبکه و غیره می کند. این نرم افزار که بر اساس "تعیین اجازه دسترسی" کار می کند ، بعد از نصب تنها به کاربرانی که رمز عبور صحیح را وارد کرده باشند اجازه دسترسی به درایوهای USB و درایوهای خارجی را می دهد و شما به این ترتیب میتوانید از دزدیده شدن اطلاعات خود محافظت کنید .
شما می توانید هنگامی که روی تمام درایوهای خارجی و USB ها ، پارامترهای حفاظتی قرار داده اید و همگی آنها در حالت قفل هستند ، لیست تمامی درایوهای خود را که به طور معمول از آنها استفاده می کنید را بسازید و از آنها به راحتی استفاده کنید. USB Block تمامی دستگاه ها و کاربرانی که تلاش می کنند به کامپیوتر شما دسترسی داشته باشند را نمایش داده و لیست تمامی آنها را ذخیره می کند. جلوگیری از انتشار اطلاعات ، کپی های غیر مجاز و کپی برداری از اطلاعات طبقه بندی شدی از اهداف طراحان این نرم افزار است.
علاوه بر تمامی این امکانات ، USB Block می تواند تمامی وقایع مانند تلاش غیر مجاز برای نصب یا حذف نرم افزار را بررسی کرده و یک لیست از آن وقایع ثبت کند. این نرم افزار همچنین می تواند از کامپیوتر شما در برابر حملات بد افزارها و هک های خطر آفرین توسط درایوهای USB و درایوهای خارجی یا شبکه های کامپیوتری و درایوهای بدون سیستم ، محافظت کند.



به منظور دانلود این نرم افزار برین ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــن جا

منبع : http://www.p30world.com

سمت خدا

سلام عزیزان ، حالتون چه طوره نمی دونم مطالب من چه قدر به دردتون می خوره ، ولی همواره سعی می کنم موضوعاتی رو اینجا براتون بذارم که واقعاً بهش نیاز داریم ، همه روزه یک برنامه خوب دینی از شبکه سه سیما پخش می شه به نام سمت خدا ، که حدوداً نزدیکهای 1:30 می ره روی آنتن کسانی که این برنامه ها رو دنبال می کنن می دونن چه قدر مفید هستش کسانی هم که نمی بینن من توصیه می کنم حتماً دنبال کنن چون ممکنه چیزی رو بشنون که مسیر زندگیشونو تغییر بده ، من یه نمونه از این برنامه ها رو اینجا لینکش می کنم که در مورد معیارهای ازدواج هستش حتماً نگاه کنین بعد اگه خوشتون اومد این برنامه ها رو دنبال کنین .


برین ایــــــــــــــــــــــــــــــــــن جا 


التماس دعا .

نرم افزار جاسوسی و کنترل فعالیت های کامپیوتر

KeyProwler نرم افزاریست که امکان ذخیره و کنترل تمامی اتفاقات کامپیوتر شما را داشته و تمامی آنها را به صورت روزانه برای شما ایمیل می کند. از جمله این اتفاقات می توان به استفاده از نرم افزارهای مختلف ، اطلاعات زمانی، اطلاعات Clipboard و عکس هایی از فعالیت های کامپیوتر نام برد. KeyProwler واقعا یک Keylogger کامل می باشد که هر گونه گفتگو و چت را و همینطور تمامی وب سایت ها را به صورت خودکار بررسی می کند و با وجود تمامی این امکانات، کنترل کردن آن نسبت به تمامی نرم افزارهای هم خانواده خود بسیار ساده تر است. دیگر نرم افزارهای جاسوسی به شما امکان عکس برداری از تمامی اتفاقات و تمامی کلیک ها را نمی دهند. هر فشار کلیدها برای چت کردن، ایمیل دادن و شبکه های اجتماعی ، توسط این نرم افزار ثبت می شود که این سایت ها و نرم افزارها شامل Myspace, Facebook, Hotmail, Yahoo Messenger, MSN Messenger, AIM و دیگر وبسایت ها می باشند.
KeyProwler را برعکس دیگر نرم افزارهای جاسوسی، نمی توان از راه معمول ، یعنی بخش Add/Remove Program حذف کرد. بدین ترتیب کودکان شما ، کارمندان و ... ، نمی توانند آن را به سادگی حذف کنند. می توان گفت KeyProwler بهترین نرم افزار برای بازرسی و محافظت از خانواده می باشد. نسخه کامل این نرم افزار بسیار قدرمند و کاملا تضمین شده است.



برای دانلود برین به ایــــــــــــــــــــــــــــــــــــن سایت .

منبع : سایت www.p30world.com