انتقام مختار از حرمله ( لعنت شده)

مختار که انتقام اهل بیت و امام خود را از قاتلین امام خود گرفت در نبردی انتقام نوزاد 6 ماهه امام خود ، حضرت علی اصغر ( ع ) را از قاتلش گرفت .


نام دیگر حضرت علی اصغر ( ع ) ، عبدالله است ، باب الحوائج است ، فردی است که علمای بزرگ اگر در یک مورد یا موضوع علمی نتوانند به نتیجه برسند به آن حضرت متمسک می شوند و حاجت خود را از آن بزرگوار می گیرند .


مختار انتقام آن بزرگوار را از قاتلش گرفت ، همانطور که اهل بیت عصمت و طهارت مختار را تکریم می کردند ما هم باید قدردان مختار باشیم .


برای دیدن فیلم گرفتن انتقام مختار از قاتل حضرت علی اصغر( ع ) به ایـــــــــــــــــــــــــــن لینک مراجعه فرمایید .

شیطان رجیم

امام صادق - علیه السّلام - فرمود: ابلیس نزد عیسی - علیه السّلام - آمد و گفت: مگر تو نمی گویی که مردگان را زنده می کنی؟ عیسی - علیه السّلام - فرمود: چرا. ابلیس گفت: پس (اگر راست می گویی) خودت را از روی دیوار به زیر انداز. عیسی - علیه السلام - فرمود: وای بر تو! بنده که خداوندگار خود را نمی آزماید. ابلیس گفت: ای عیسی! آیا پروردگار تو می تواند (کره) زمین را در تخم مرغی با همین اندازه ای که دارد جای دهد؟ عیسی - علیه السّلام - فرمود: خدای عزوجل به هیچ ناتوانی وصف نمی شود اما آنچه تو می گویی ناشدنی است.


امام باقر - علیه السّلام - فرمود: بر شما باد به صدقه دادن، صدقه را صبح زود بدهید، همانا (صدقه) روی ابلیس را سیاه می کند.


جابر گفت: أمیرالمؤمنین - علیه السّلام - (هنگامی که شنید مردی به قنبر فحش می دهد و قنبر قصد او را کرده است) قنبر را ندا داد که: ای قنبر آرام باش! فحاش را با بی اعتنایی بحال خود گذار تا خدا را با این عمل از خود راضی و شیطان را ناراحت و بدحال سازی و از این راه دشمن خود را عقوبت دهی. قسم به خدائی که گندم را از دل خاک شکافت و گیاه را رویاند، راضی نمی کند مؤمن پروردگارش را به عملی مانند «حلم» و چیزی ناراحت کننده تر از «سکوت» برای شیطان نمی باشد و آدم أحمق را مکافاتی بدتر از سکوت نیست.


امام علی - علیه السّلام - فرمود: بدانید که همانا شیطان راههای خود را برای شما هموار می کند تا از او دنباله روی کنید.


امام علی - علیه السّلام - فرمود: شیطان بر بنده گماشته شده است و معصیت را در نظرش می آراید تا مرتکب آن شود و او را به توبه کردن امیدوار می سازد تا آن را به تأخیر اندازد. 


رسول خدا - صلّی الله علیه و آله - فرمود: موسی - علیه السّلام - نشسته بود که ابلیس نزد او آمد، موسی فرمود: مرا از آن گناهی خبر ده که اگر آدمی مرتکبش شود تو بر او استیلا می یابی؟ ابلیس گفت: هر گاه خودپسند شود و عملش را زیاد بیند و گناهش در نظرش خَُرد آید. 









گل های ایران به آمریکا

با سلام ، حالتون چه طوره ، می دونم همگی مشتاق بازگشایی مدارس و دانشگاهها و یا حوزه های علمیه هستین تا تازه ترین مطالبی علمی روز رو از استادهای خودتون دریافت کنین ، من که خوشحال هستم چون انشاءا... قراره به علمم اضافه بشه ، هرکس دوست داره گلهای ایران به آمریکا رو نگاه کنه به ایــــــــــــــن لینک سر بزنه می تونه خطرات ما رو اعاده کنه . منتظر پیامهای خوبتون هستم .

دشمنان عقل

با عرض سلام خدمت همه دوستان و دوستداران علم و فرهنگ و ایمان ، امیدوارم در سالتحصیلی جدید آگاهی ، ایمان و بصیرت همه ما آینده سازان افزایش پیدا کنه و همواره بتونیم با بالا بردن علم و ایمان خودمون ارزش کار خودمون رو هم بالا ببیرم ، سال تحصیلی جدید رو خدمت همه آینده سازان تبریک می گم و تمنا و آرزو دارم که علاقه  همه ما به سمت علم و ایمان مضاعف و عمیم بشه و توسط این دو بال ارزشمند بتوتنیم به خدا نزدیک بشیم .  

 

امیرالمومنین علیه السلام جمله ای دارند که مضمونش این است :(( یکی از اموری که با عقل انسان حسادت می ورزد و دشمنی می کند خودپسندی اوست )) و هم آن حضرت می فرمایند :(( بیشتر زمین خوردنهای عقلها آنجاست که برق طمع جستن می کند . )) 

 

امام صادق (ع ) می فرماید : هوا و هوس دشمن عقل است  

 

از این قبیل آثار دینی ما باز هم هست ، هوسرانی ، خشم ، طمع ، تعصب ، لجاج ، خودپسندی ، همه دشمنان عقل هستند ، من معتقد هستم همه ما انسانها اگر از این قبیل موارد که جزء ابزارهای شیاطین هستند تبری کنیم یقیناً چشم دل ما باز خواهد شد ، همه دانشجویان و دانش آموزان برای ساختن کشور و شکست دشمن نیاز به عقل سلیم دارند چون یکی از اغراض دشمن ، گرفتن آگاهی و شناخت از آینده سازان کشور هستش ما برای فهمیدن حق و دوری جستن از باطل و از همه مهمتر فهمیدن درس کلاس باید از ابزارهای شیطان دوری کنیم در این صورت هستش که می تونیم درک خود را افزایش داده و علم خود را بالا ببریم . 

 

قرآن کریم می فرماید : اگر تقوای الهی داشته باشید خداوند به شما مایه تمیز حق و باطل عنایت می کند . 

 

مولوی می گوید :  

 

چون که تقوا بست دو دست هوا         حق گشاید هر دو دست عقل را

جد تو آدم بهشتش جای بود                قدسیان کردند بهر وی سجود 

یک گنه ناکرده گفتندش تمام               مذنبی ، مذنبی برو بیرون خراب

تو طمع داری که با چندین گناه             داخل جنت شوی ای رو سیاه