22 بهمن مبارکباد

با عرض سلام، فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رو خدمت شما عزیزان تبریک گفته برای تک تک شما دوستان سلامتی و آرامش رو آرزو می کنم. 


تحلیل آیت‌الله خامنه‌ای از صلح امام حسن علیه‌السلام

با عرض سلام خدمت آقا امام عصر(عج) قطب عالم امکان، خانواده معظم شهدا و شما عزیزان، امیدوارم که همواره عاشورایی و حسینی زندگی کنیم و زندگی خود را با ولایتمدار بودن و عاشورایی بودن بیمه کنیم. یکی از مولفه هایی که انسان را ولایی می کند و به انسان بصیرت می دهد خواندن سرگذشت امامان می باشد اگر در این باره اطلاعات کافی داشته باشیم می تونیم به راحتی حق را از باطل تشخیص بدیم، مدتی بود که دنبال منابع معتبر بودم تا اطلاعات خودم رو در باره صلح امام حسن کامل کنم بزرگترین منابعی که به دستم رسید تحلیل مولایمان بود که بسیار دقیق و صحیح مطرح شده است اگر به این منبع به خوبی گوش فرا بدین یقیاً شبهه خودتون برطرف خواهدشد حضرت آقا در این تحلیل دلایل خود را به صورت خلاصه بیان می کنند که توجه شما رو به تحلیل ایشون جلب می کنم .


برای شنیدن نظرات حضرت آقا مراجعه کنید به ایـــــــــــــــــــــــــــــــــنجا

مزار مادر امام زمان و امامان مدفون در سامرا

در این تصویر قبری که به صورت جدا قرار دارد، مزار حکیمه خاتون(دختر امام جواد(ع)، خواهر امام هادی(ع) و عمه امام حسن عسکری(ع)) و سه قبر دیگر به ترتیب از پایین به بالا(از راست به چپ) متعلق به امام علی النقی(ع)، امام حسن عسکری (ع) و نرجس خاتون، (مادر امام زمان) است.



منبع: خبرفارسی