تیتراژ علی کوچولو

سلام دوستان ، حالتون چه طوره ، اوضاع درس و دانشگاه چه طوره امیدوارم از درس خوندن هیچ موقع خسته نشین و تا می تونین درس و علم رو نصب العین کنید چون درس از همه چی واجب تر هستش و میشه با علم و دانش زندگی سعادت مند و مکملی را برای خود نهادینه کرد


کارتون علـــــــــــــــــــــــی کوچولـــــــــــــــــو یادتون هست ، یقیناً هر موقع ببینینش یاد خاطرات خودتون می افتین برای من که حال و هوای دوره دبستان رو می ده بهتره شما هم نگاه کنین برین به ایـــــــــــــــــــــــــــــــــن قسمت و یاد و خاطره دوره کودکی رو اعاده کنید .

فرموله نویسی در Word

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت بازدید کنندگان محترم ، کسانی که دوست دارند در Word فرمول نویسی کنند و توابع ریاضی رو در صفحه Word درج کنند می تونن با نرم افزاری که امروز بهتون معرفی می کنم این کار رو انجام بدن بیشتر برای اساتید و دانشجویان به درد می خوره که به خوان رو صفحه Word  از فرمول های ریاضی بهره مند بشن این نرم افزار برای کار کردن همیشگی باید از سایت خریداری بشه ولی نسخه trial یا موقتی رو با محدودیت 30 روز می تونین از ایــــــــــن جا دریافت کنید اسمش Formula Builder هستش ، پایین صفحه می توننی دانلود کنید ، باید یاد آور بشم که این نرم افزار خودشو به نرم افزار Word ملحق می کنه و شما می تونین استفاده کنید.


برین به ایــــــــــــــــن سایت نرم افزاری هست به نام Word to pdf باهاش می تونین فیلهای Word  رو به PDF تبدیل کنید . 


برین به ایـــــــــــــــــــن سایت ، اگه دوست دارین از محیط صفحه نمایش فیلبرداری کنید حتماً به دردتون می خوره ، می تونه هم صدا و هم تصویر رو ضبط کنه و فایل رو با فرمت AVI به شما ارائه کنه .


به دوستانی که اهل مطالعه هستن اگر می خوان اطلاعاتشون بالا بره ماهنامه دانش و کامپیوتر رو از باجه های مطبوعاتی به صورت ماه به ماه تهیه کنن مطالبش خیلی مفیده .

معرفی سایت

سلام ، دوستانی که علاقه مند به طراحی و نوشتن خط نستعلیق دارن بدون داشتن هیچ نرم افزاری می تونن به اــــــــــــــــــن سایت مراجعه کنند و مطلب خودشون رو طراحی کنن این سایت امکان قرار دادن زمینه ( Border ) یا همون حاشیه رو هم دارا هستش من پیشنهاد می کنم از دست ندین به دردتون می خوره .



حضور آقای عادل فردوسی پور در برنامه مسابقه هفته با مرحوم نوذری

با سلام ، حالتون چه طوره ، اوضاع زندگی انشاءالله مطلوب و شیرین باشه ، اگر هم نباشه زیاد به گردن این و اون ننداذیم و فرافکنی نکنیم و از خدا هم خرده نگیریم شاید خدا داره راه شیرین کردن رو به شما نشون می ده ولی شما متوجه نیستید . روی یه دیوار دیدم حضرت علی ( ع ) فرمودند : نماز اول وقت زندگی رو شیرین می کنه ، البته انتظار نداشته باشیم با یه بار دو بار نماز اول وقت خوندن همه چیز حل بشه باید خودمون رو کاملاً عادت بدیم به نماز اول وقت و برادری خودمون رو به خدا اثبات کنیم بعد می بینیم که واقعاً همه چیز حل میشه .


قدیما وقتی من بچه بودم هر هفته پنجشنبه شب ها مرحوم آقای منوچهر نوذری مجری یه برنامه ای بودن به نام مسابقه هفته هنوزم که هنوزه وقتی یادم می افته دلم آب می ره خدا رحمتش کنه ، آقای عادل فردوسی پور زمانی که 19 سال داشتن یک بار تو اون برنامه حاضر شدن ، دیدنش خالی از لطف نیست اگه بخواهین نگاه کنین به ایـــــــــــــــــــــــن جا سر بزنین . برای دیدن کلیپ روی لینکه

  امیدوارم همیشه مورد لطف خدا باشید وبا بدست آوردن رضوان خدا درهای هدایت و رحمت رو به روی خودتون باز کنین .

ترفندهای کامپیوتری

حافظه DNS : در سیستم حافظه ای وجود دارد که تمامی کارهای را که با مرورگرهایتان انجام می دهید ثبت می کند و افراد متخصص می توانند به آنها دسترسی پیدا کنند برای پاک کردن آنها از حافظه DNS می توانین با دستور زیر آنها را از حافظه پاک کنید :

C:\>ipconfig/flushdns


پسورد گذاری بر روی IE : برای این کار به قسمت Internet Option  بروید در سربرگ Content  در بخش Content Advisor  بر روی دگمه Enable  کلیک کنید .




یکی از نیایش های دکتر علی شریعتی

ای خداوند

به علمای ما مسئولیت

و به عوام ما علم

و به مومنان ما روشنایی

و به روشنفکران ما ایمان

و به متعصبین ما فهم

و به فهمیدگان ما تعصب

و به زنان ما شعور

و به مردان ما شرف

و به پیران ما آگاهی

و به جوانان ما اصالت

و به اساتید ما عقیده

و به دانشجویان ما نیز عقیده

و به خفتگان ما بیداری

و به دینداران ما دین

و به نویسندگان ما تعهد

و به هنرمندان ما درد

و به شاعران ما شعور

و به محققان ما هدف

و به نومیدان ما امید

و به ضعیفان ما نیرو

و به محافظه کاران ما گستاخی

و به نشستگان ما قیام

و به راکدان ما تکان

و به مردگان ما حیات

و به کوران ما نگاه

و به خاموشان ما فریاد

و به مسلمانان ما قرآن

و به شیعیان ما علی(ع)

و به فرقه های ما وحدت

و به حسودان ما شفا

و به خودبینان ما انصاف

و به فحاشان ما ادب

و به مجاهدان ما صبر

و به مردم ما خودآگاهی

و به همه ملت ما همت، تصمیم و استعداد فداکاری
و شایستگی نجات و عزت
ببخش

منبع : پرشین استار


زیارت مجازی امام رضا ( ع )

با عرض سلام خدمت همه دوستان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق ( ع ) را خدمت آقا امام زمان ( ع ) و همه شما عزیزان تسلیت عرض می کنم امیدوارم با همانند سازی و ترجیح، خودمون رو متمسک کنیم به دودمان اهل بیت تا از زیارت و شفاعت اهل بیت بی نصیب نباشیم ، کسانی که دلشون برای امام رضا تنگ شده ولی نمی تونن برن مشهد می تونن با مراجعه به ایــــــــــــــــــــــــن سایت یه زیارت صوری و مقبول رو از راه دور انجام بدن به مجازی بودنش توجه نکنین ممکنه آقا امام رضا همین عرض ادب مجازی رو هم از ما قبول کنه و ما رو در زمره زیارت کنندگانش محسوب کنه ما رو هم دعا کنین .


قبل از انجام زیارت باید یک نرم افزاری رو که در خود سایت قرار داده شده رو دانلود کنین بعد وارد مرحله زیارت کردن امام معصوم بشین.