سال جدید مبارک باشه

سلام دوستان خوبم خوب هستین، سال جدید رو به تک تک شما هموطنان عزیز تبریک می گم امیدوارم همتون با کمک خدا و اهل بیت به تمامی آرزوهاتون برسین امیدوارم تو سال جدید دغدغه ها و مشکلات همه ما کاهش پیدا کنه علم و ایمانمون افزایش پیدا کنه به سفرهای زیارتی مثل کربلا و مکه بریم سایه پدر و مادرمون بال سرمون باشه و تنی سالم داشته باشیم از نظر جسمی و هم از نظر روحی .

یه عیدی بدم به شما به نظر شما عالمان و کارشناسان دینی در لحظه سال تحویل چه دعاهایی رو می خونن حتماً خیلی برکات و تاثیر داره که دعای خاصی رو می خونن اگر دوست دارین بدونین و شما هم از اون دعا ها استفاده کنین برین به ایـــــــــــــــــــــن سایت .

تو لحظه سال تحویل مریض ها رو دعا کنین برای فرج امام عصر(ع) دعا کنین برا رهبرمون دعا کنیم بنده حقیر رو هم از یاد نبرین مومنین رو از یاد نبرین،روایت هستش اگه کسی برای مومنی دعا کنه خدا 100000 برابر برای خودش دعا مستجاب می کنه . امیدوارم که همواره شاد و خرسند باشین و لحظه های خوبی در انتظارتون باشه .


اغتنام فرصتها

سلام ، فرا رسیدن سال جدید بر همگی مبارک ، آرزو می کنم تو سال جدید هممون بتونیم راه بندگی و کمال رو در برناممون و زندگیمون نهادینه کنیم .


از رسول اکرم (ص) روایت شده : گاهی نسیمهای رحمتی از جانب خداوند می وزد، آگاه باشید که از آن استفاده نمایید .

همچنین در نهج البلاغه در ضمن کلمات قصار امیرالمومنین علی علیه السلام این جمله نقل شده است : دو چیز است که از حماقت و ابلهی است : یکی تعجیل کردن در کار پیش از آن که شرایط موجود باشد، دیگر سستی کردن هنگامی که فرصت پیدا شود . 

این یکی از دستورالعملهای مهم زندگی است : سعادتها و موفقیتهایی که نصیب بسیاری از افراد شده و می شود، بیش از آن مقدار که مربوط به استعداد و لیاقت آنها باشد، مربوط به هوشیاری و بیداری و استفاده کردن از فرصتهاست، و همچنین بدبختیها و محرومیتهای دسته دیگر بیشتر به واسطه هدر دادن وقتها و از کف دادن فرصتهاست نه از بی لیاقتی و بی استعدادی .


همه ما شنیدیم اگر برای نعمتی شکر کنیم نعمت ما افزون می شود باید گفت استفاده از فرصتها خودش نوعی شکر است که اگر انجام شود افزون می شود و اگر قدردانی نشود علاوه برآنکه آن نعمت سلب می شود، نقمت و مجازات جای آن را خواهد گرفت .


پس بیایم فرصتهایی را که در زندگی برای ما پیش می آید مغتنم بشماریم و نگذاریم هدر رود .


فرازهایی از سخنان ارزشمند استاد شهید مرتضی مطهری از کتاب حکمتها و اندرزها 2 .



مبین موبایل

با عرض سلام به حضور همه دوستان عزیز ، یه سایت خوب در خصوص نرم افزارهای مذهبی از جمله نرم افزار مفاتیح یا نهج البلاغه و یا ... تو شبکه جهانی اینترنت وجود داره که می تونه این نرم افزارها رو به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار بده امیدوارم به این سایت مراجعه کرده و ازش استفاده وافی را ببرید .


مبیــــــــــــــــــــــن موبایل

احترام به پدر و مادر

سلام ، امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشین .

اگر در مورد ارزش و جایگاه پدر و مادر می خواهین تجربه کسب کنید برین ایــــــــــــــــــــن جا .

پیام انتخابات

با عرض سلام خدمت دوستان گرامی و هممیهنان عزیز،امیدوارم خداوند عاقبت همه مردم ایران رو خیر کند،کمتر از یک هفته دیگر به انتخابات نهمین دوره مجلس فرصت باقی است،چرا باید در انتخابات حضور پیدا کرد،انتخابات چه فوایدی بر ما دارد،تا اونجایی که بنده به سخنان مقام معظم رهبری گوش می دادم،ایشان بر اساس تجربه چندین ساله خودشون فواید شرکت در انتخابات را برای ما ذکر کردند،ایشان ذکر فرمودند انتخابات برای کشور امنیت به ارمغان می آورد،خون تازه ای به نظام دمیده می شود و کشور را به سمت ترقی،سوق می دهد.


بله عزیزان همانطور که ما همه کار می کنیم یا درس می خونیم تا آرامش داشته باشیم و پیشرفت کنیم ، انتخابات هم می تواند امنیت و پیشرفت را به کشور به ارمغان بیاورد،اگر کشورمون رو دوست داریم اگر می خواهیم به یک کشور پیشرفته تبدیل شویم انتخابات اولین گزینه برای ماست،باید سعی کنیم تا با مشورت از افراد قابل اطمینان و ولایت مدار فرد اصلح و متدین رو پیدا کنیم،چون همواره دو گزینه ایمان و علم توانسته بر مشکلات پیروز بشه،اگر فردی که صاحب ایمان و بصیرت و ولایت مداری و علم باشه برای کشور بسیار حیاتی هست باید این چنین فردی انتخاب بشه اگر نشد جای نگرانی نیست چون مسئله مهم حضور گسترده در انتخابات هست نه نتیجه ( البته باید سعی رو بکنیم تا فردی بصیر و ولایت مدار انتخاب بشه) . انشاءالله.


دوستانی که مایل هستند به سخنان مقام معظم رهبری گوش کنند می تونن برن به ایـــــــــــن لینک و ایــــــــــــــــــن لینک .