یک قدم تا مرگ

سلام، سری به لینک زیر بزنید جالبه، انسان باید به فکر این لحظه ها باشه تا از مرگ نجات پیدا کنه.

برین ایـــــــــــــــــــــن جا .

خبر رحلت امام‌خمینی(ره) توسط حیاتی

با عرض سلام خدمت دوستان فرا رسیدن سالگرد وفات امام راحل، امام شهیدان، امام انقلاب، امام آزادگان، را خدمت همه ملت ایران تسلیت عرض می کنم، امیدوارم با بصیرت و با بینش و نگرش ولایی و حسن ظن همه توطئه ها و نقشه های دشمنان را خنثی کرده و راه را برای کار بیشتر، پیشرفت بیشتر هموار کنیم.

دوستان عزیز امام راحل در وصیت نامه خود مطلب خیلی مهمی را مطرح فرمودند، امام فرموده بودند: ما هم اکنون بیشتر از دوستان خود می ترسیم تا از دشمنان خود، یعنی  دوستان انقلاب و خواص کشور ما در هر جا و در هر لباسی که باشند اگر ولای نباشند اگر معتقد و متعصب نباشن اگر کارهاشون را با علم انجام ندهند ممکن است به کشور ثلمه ای وارد بشه این در حالی است که اگر عکس این قضییه اتفاق بیفته هیچ خطری کشور رو تهدید نمی کنه چون دشمنان خارجی نمی تونن کاری کنن در این برهه از زمان همه چی دست خود مردم هست اگر ما از اصول و عقاید خود دست برنداریم، مملکت ما بیمه خواهد شد .


برای دیدن فیلم برین ایـــــــــــــــــــــــــــــــــن جا .

آقای حسین دهنوی

سلام دوستان حالتون چه طوره، آقای دهنوی یکی از کارشناسان خوب ما در زمینه خانواده، ازدواج و تربیت فرزندان هستند من از ایشون خیلی چیزها یاد گرفتم، من معتقد هستم آشنا شدن با ایشون و یادگیری مطالب از ایشون می تونه خیلی روی فرهنگ ما تأثیر بزاره شاید برخی ها نشناسن ولی من سایتی رو معرفی می کنم تا برین از اونجا مطالبشونو دریافت کنید حتماً به دردتون می خوره ممکنه باعث نجات خیلی ها بشه. اگر این کار رو کردین در حق بنده دعا کنید .


سخنرانی های حجت الاسلام دهنوی

4تدبیر برای رهایی از غم و ترس

قال الصادق علیه‌السلام: 

اول - حیرانم از کسی که می‌ترسد، ولی به گفتن این قول خداوند پناه نمی‌برد که; «حسبنا الله و نعم الوکیل » زیرا، خودم از خداوند عزوجل شنیدم که پس از آن می‌گوید «پس با نعمت و بخششی از جانب خدا [از میدان نبرد] باز گشتند، در حالی که هیچ آسیبی به آنان نرسیده بود» . (آل عمران (3) : 174 )  

حیرانم از کسی که در دام خدعه و نیرنگ گرفتار آمده، ولی به گفتن این قول خداوند پناه نمی‌برد که ; «افوض امری الی الله، ان الله بصیر بالعباد»زیرا، خودم از خداوند عزوجل شنیدم که پس از آن می‌گوید: پس خدا او را از عواقب سوء آنچه نیرنگ می‌کردند، حمایت فرمود.

دوم - حیرانم از کسی که محزون است، ولی به گفتن این قول خداوند پناه نمی‌برد که; «لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین » زیرا، خودم از خداوند عزوجل شنیدم که پس از آن می‌گوید: «پس [دعای] او را برآورده کردیم و او را از اندوه رهانیدیم و مؤمنان را [نیز] چنین نجات می‌دهیم » . (انبیا (21) : 88 )

سوم - حیرانم از کسی که در دام خدعه و نیرنگ گرفتار آمده، ولی به گفتن این قول خداوند پناه نمی‌برد که ; «افوض امری الی الله، ان الله بصیر بالعباد» زیرا، خودم از خداوند عزوجل شنیدم که پس از آن می‌گوید: «پس خدا او را از عواقب سوء آنچه نیرنگ می‌کردند، حمایت فرمود» . (مؤمن (40) : 44 )

چهارم - حیرانم از کسی که خواهان دنیا و زینت های آن است، ولی به گفتن این قول خداوند پناه نمی‌برد که; «ماشاء الله لاقوة الا بالله » زیرا، خودم از خداوند عزوجل شنیدم که پس از آن می‌گوید: «. . . اگر مرا از حیث مال و فرزند کمتر از خود می‌بینی امید است که پروردگارم، بهتر از باغ توبه من عطا فرماید . . .» (کهف (18) : 40 - 39 . ) «عسی » در اینجا «موجبه » است . [یعنی پروردگارم بیقین این کار را خواهد کرد]  

 

منبع : http://ertebatatonline.ir

امام هادی ( ع )

با سلام، مدتی است یکی از هتاکان دین و اسلام به جایگاه امامان معصوم ما بی احترامی کرده همانطور که در زیارت جامعه کبیره می خوانیم هرکس به سمت اهل بیت آمد نجات یافت و هرکس از اهل بیت دوری کرد هلاک شد .


ما محبین اهل بیت جواب آن فرد مرتد را از زبان خود امام هادی ( ع ) می دهیم : خود امام هادی(ع) که دعای جامعه کبیره از زبان ایشان جاری شده در آن زیارت می فرماید : 


و هرکس مخالفت کرد با اهل بیت پس جایگاه او آتش است و هرکس اهل بیت را انکار کرد کافر است ،هر کس دشمن بدارد اهل بیت را در واقع دشمن داشته خدا را و هرکس کینه توزی کند به اهل بیت در واقع کینه توزی کرده به خدا ، خوشبخت شد آنکه دوست داشت اهل بیت را و هلاک شد آنکه دشمن داشت اهل بیت را و هرکس جنگید با اهل بیت مشرک است .


اگر زیارت جامعه رو که تو مفاتیح هستش رو 2 یا 3 صفحه ورق بزنید می تونین این مطالب را پیدا کنید . 

بعضی ها باید بدونن با بی ادبی به اهل بیت چه جایگاهی دارن !!!!!!!!!!!!!!


انشاءالله با خوندن زیارت جامعه کبیره اهل بیت رو بهتر بشناسیم . و هرچه زودتر از شر هتاکان و بی ادبان دین و اسلام خلاص بشیم .