نرم افزار غیر فعال کردن درایو USB به منظور جلوگیری از دزدیده شدن

USB Block نرم افزاری جهت جلوگیری از کپی اطلاعات حساس و حیاتی روی هر نوع دستگاه قابل حمل مانند درایوهای USB ، هارد های اکسترنال ، کارت های حفظه، دوربین های دیجیتال ، iPod ، سی دی و دی وی دی ها ، کامپیوترهای شبکه و غیره می کند. این نرم افزار که بر اساس "تعیین اجازه دسترسی" کار می کند ، بعد از نصب تنها به کاربرانی که رمز عبور صحیح را وارد کرده باشند اجازه دسترسی به درایوهای USB و درایوهای خارجی را می دهد و شما به این ترتیب میتوانید از دزدیده شدن اطلاعات خود محافظت کنید .
شما می توانید هنگامی که روی تمام درایوهای خارجی و USB ها ، پارامترهای حفاظتی قرار داده اید و همگی آنها در حالت قفل هستند ، لیست تمامی درایوهای خود را که به طور معمول از آنها استفاده می کنید را بسازید و از آنها به راحتی استفاده کنید. USB Block تمامی دستگاه ها و کاربرانی که تلاش می کنند به کامپیوتر شما دسترسی داشته باشند را نمایش داده و لیست تمامی آنها را ذخیره می کند. جلوگیری از انتشار اطلاعات ، کپی های غیر مجاز و کپی برداری از اطلاعات طبقه بندی شدی از اهداف طراحان این نرم افزار است.
علاوه بر تمامی این امکانات ، USB Block می تواند تمامی وقایع مانند تلاش غیر مجاز برای نصب یا حذف نرم افزار را بررسی کرده و یک لیست از آن وقایع ثبت کند. این نرم افزار همچنین می تواند از کامپیوتر شما در برابر حملات بد افزارها و هک های خطر آفرین توسط درایوهای USB و درایوهای خارجی یا شبکه های کامپیوتری و درایوهای بدون سیستم ، محافظت کند.



به منظور دانلود این نرم افزار برین ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــن جا

منبع : http://www.p30world.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد