روش نصب نرم افزار Proteus 7

با سلام امروز می خوام روش نصب نرم افزار ذکر شده رو در اینجا براتون مطرح کنم امیدوارم که مفید واقع بشه .


Set up آن را اجرا کنید.بعد از انتخاب Next و سپس  Yes ، در گام بعدی گزینه ی دوم را انتخاب کرده و نامی برای سرور خود انتخاب کرده و  گزینه یNext  را انتخاب  کنید. در این قسمت محل ذخیره سازی نرم افزار را از ما می خواهد که ترجیحا بر هر درایوی به غیر از درایوی که ویندوز بر روی ان نصب است را انتخاب کنید.

در مرحله ی بعدی گزینه ی Converter Files را تیک زده و دو بار Nextرا انتخاب کنید. حال مشاهده ی نصب نرم افزار بر روی کامپیوتر خود هستید. بعد از اتمام کار گزینه ی Finish را انتخاب کنید. در قدم بعدی به پوشه ی نرم افزار در لوح برگردید، پوشه ی   PROTEUS 7.1 SP2 بروید و Path آن را اجرا کرده و گزینه ی  Next را دو بار بزنید. در این گام نرم افزار محل نصب نرم افزار را می خواهد که آن را مشخص می نماییم. بعد از اتمام این کار گزینه ی Exitرا بزنید.

در این گام از منوی استارت در این مرحله از منوی استارت در صفحه ی نمایش ،در گزینه ی پروتئوس گزینه ی در صفحه ی نمایش،در گزینه ی پروتئوس گزینه ی Labcenter Licence Manager را انتخاب کرده و گزینه ی Browse For Key Files را زده و از پنجره ی Look In درایوی که لوح در آن قرار دارد را انتخاب کرده و در آن پوشه ی مربوط به نرم افزار را باز کرده و گزینه ی MAXIM_LICENCE را انخاب کرده و سپس Open را انتخاب کنید. این بار در پنجره ی Available Keys ، روی MAXIM یک بار کلیک کرده و سپس در پایین پنجره Install را زده و سپس Yes و Close را بزنید. نرم افزار با موفقیت بر روی سیستم شما نصب شده است.(معمولا  مرحله ی آخر در مراحل ابتدیی نصب، در خواست می شود که در آن جا نیز تمامی کارهای ذکر شده را انجام دهید.)


نظرات 2 + ارسال نظر
پریسا دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ب.ظ

salam mamnoon az rahnmayitun. ba un raveshi k goftin nsb kardam.
vali in eroro dad
cannot find a valid licence key for isis professional (data) on this computer

بهناز پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:49 ب.ظ http://www.behnaz69bm.mihanblog.com

سلام .منم نصب کردم همون خطای کامنت نفرقبل رو داشته چیکارکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد