چهل حدیث

سلام عرض می کنم حضور تک تک دوستان ارجمند پیشاپیش فرا رسیدن سال جدید رو به همه عزیزان و سروران تبریک می گم و آرزو می کنم خداوند مهربان این سال را برای همه ما ها مبارک مقدر کنه و از همه ما ها خشنود باشه . 


من خودم علاقه زیادی به حدیث دارم تو سایت آیت الله بهجت ( ره ) احادیث زیادی نوشته شده از امامان معصوم ، خیلی جالب و خواندنی هستند از آقا امام زمان ( ع )  هم چهل حدیث در اون سایت قرار داده شده توصیه مکنم حتماً مطالعه فرمایید .


برای رفتن به صفحه احادیث با این قسمت رجوع کنید .


شرک چیست ؟ 


همه گناه ها بخشیده می شوند ولی شرک به همین  راحتی بخشیده نمی شود چون شریک قرار دادن برای خدا گناهی بسیار بزرگ است .


پیامبر ما می فرماید اگر یک مورچه در تاریکی شب روی یک سنگ راه برود آیا می توان او را دید ؟ 

شرک هم چنین است اگر مراقبت نکنیم همانطوری که مورچه را نمی توان در شب تشخیص داد، ورود شرک به قلب را هم نمی توان احساس کرد .




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد