اولین مطلب

با عرض سلام خدمت همه بازدید کنندگان این وبلاگ جدید ، خیلی خوشحال و مسرور هستم که تونستم با انشاء یک وبلاگ جدید ، مطالب مطلوبی رو که در زندگی خودم خیلی به دردم خورده رو اینجا واسه همه بنویسم قبلاً خودم یک وبلاگ داشتم ولی به نظرم رسید که زیاد جالب نبود ، خودم 26 سال دارم دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر هستم . حتماً به وبلاگ من سر بزنین چون مطالبش جذاب خواهد بود ، سعی می کنم در زمینه کامپیوتر هم براتون بنویسم ، سعی می کنم همه آگاهی های خودم را اینجا بنویسم ، علتش اینه که میخوام هم به خدا و هم به مردم نزدیک باشم

چون تو یه روایتی داریم فرد سخاوتمند هم به خدا نزدیکه و هم به مردم و هم به بهشت ولی فرد حسود هم از مردم دوره و هم از خدا و هم از بهشت .


یک سوال هم اینجا می نویسم دوست دارم تو اولین مطلبم جوابشو برام بنویسین ، به نظر شما تو زندگی چی کار باید بکنیم تا خدا چیزهای رو که ما نمیدونیم و بلد نیستیم رو بهمون یاد بده ؟ 

جوابشو خودم می نویسم ولی همونطور که گفتم اول شما بگین.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد