سال جدید مبارک

با عرض سلام خدمت همه دوستان و بازدیدکنندگان گرامی و ارجمند، سال جدید رو به همگان تبریک عرض کرده و آرزوی سربلندی و شادکامی را بر همگان آرزو مندم.

 حدوداً چند ماه دیگه انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری در سرتاسر کشور برگزار می شه، بنده بر حسب وظیفه خواستم یک نکته خیلی خیلی مهم رو خدمت دوستان خود عرض کنم آن هم بر حسب وظیفه، ببینید زندگی ما، طبیعت تک تک ما با نظام جمهوری اسلامی منطبق و همگرا هستش، یعنی زندگی ما همون نظام ما و نظام ما همون زندگی ما هستش، دقیقاً رفتار و اخلاق ما تو حوادث و اتفاق های جامعه تأثیر گذار هستش، اگر در جامعه ما حوادث و اتفاقات خاصی رخ می ده بنده معتقد هستم تک تک ما ها در بوجود آوردنش دخیل هستیم، اگر حوادث موجود در جامعه خوب باشه معلوم می شه که ما تو زندگیمون از اعمالمون مراقبت داشتیم ولی اگر اتفاقات ناگواری بیافته معلوم می شه که ما بی مبالاتی به خرج دادیم، به همین علت هستش که امام (ره) در وصیت نامه خودشون فرمودند: ما بیشتر از دوستان خود می ترسیم تا از دشمنان خود، و در جایی دیگر می فرمایند من آمده ام تا بزرگوتری شما رو حفظ کنم.

در این 4 سال دوره اخیر اتفاقات زیادی افتاد، با توجه به تحلیل بالا من معتقدم دوستان ما کمی بی مبالاتی کردند که ما شاهد برخی حوادث ناگوار بودیم، من معتقد هستم که انتخابات ریاست جمهوری که چند ماه بعد اتفاق خواهد افتاد، وابسته به اعمال ماست به نظر من در این انتخابات چیزی که 4 سال بعد ما رو تضمین خواهد کرد از همین الان داره اتفاق می افته اگر از همین الان تا روز انتخابات ما اخلاق رو رعایت کنیم و از الان به دنبال کاندیدای خاصی نباشیم به بگذاریم در زمان خودش فرد رو با مشورت از بزرگان انتخاب کنیم. 4 سال آینده ما تضمین خواهد شد، دوستان رعایت اخلاق از خود انتخابات مهمتر هستش، باید در رفتار و تفکرات و خیال خودمون جدی باشیم و نگذاریم در این باره مداهنه ای صورت بگیره.

من خودم از الان روی هیچ فرد خاصی حساب باز نکردم و تصمیم خودم رو قطعی نکردم برای انتخاب منتظر هستم تبلیغات شروع بشه و مناظره ها انجام بگیره، بعد یکی دو روز مونده برم با بزرگان مشورت کنم و انتخابم رو قطعی کنم، اگر بخوام از الان به دنبال فرد خاصی باشم و دخالت داشته باشم و برنامه ریزی کنم باید بگم که وظیفه ام رو انجام نداده و اخلاق رو رعایت نکرده ام .

ما باید از نظام جمهوری اسلامی حمایت کنیم، چون دارای استقلال و امنیت هستیم،خود آقا علی ابن موسی الرضا(ع) فرمودند: ولایت و سرپرستی ما مانند داستان ملائکه و ابلیس هستش، هرکس به ولایت ما چنگ زد مثل فرشته ها خوشبخت شد و هرکس از ولایت ما روی گرداند مانند ابلیس بدبخت شد، هم اکنون هم ولایت کشور ما در درست نائب حضرت قائم(عج) هستش که باید از ایشون پشتیبانی کنیم و حرف ایشون رو گوش کنیم. کجاست قذافی، کجاست صدام، کجا هستند سردمداران شرور نظام قبلی.

پس بیاییم با رعایت  اخلاق انتخاباتی آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی رو با دستان خودمان به سوی خوشبختی سوق بدیم و با رعایت اخلاق کسی رو که مرضیه خداوند هست رو برای ریاست جمهوری انتخاب نماییم.

برای سربلندی مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی صلوات.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد