یا ابا صالح نظری مولا

همه جابروم به بهانه ی تو
که مگر برسم در خانه ی تو
همه جا دنبال تو می گردم
که تویی درمان همه دردم
یا اباصالح مددی مولا
یا اباصالح مددی مولا

نشوم به جزاز تو گدای کسی
بی ولای تو من نکشم نفسی
که تو لیلای من مجنونی
همه ی هست من دل خونی
یا اباصالح مددی مولا
یا اباصالح مددی مولا

اگرم نبود دل لایق تو
نظری که دلم شده عاشق تو
بخدا هستی همه ی هستم
به تو دل بستم به تو دل بستم
یا اباصالح مددی مولا
یا اباصالح مددی مولا

دل خود زده ام گره بر در تو
چه شود برسم بر محضرتو
من ناقابل به تو دل بستم
نکشی دامان خود از دستم یا اباصالح مددی مولا
یا اباصالح مددی مولا

توعصاره ی عشق به دل همه ای
تو خلاصه ی حیدر و فاطمه ای
گل نرگس یوسف زهرائی
تو نـــگار آخــــــر طاهائی یا اباصالح مددی مولا
یا اباصالح مددی مولا

شده نام قشنگ تو ذکر لبم
به خیال تو طی شد روز وشبم
همه دل هامان شده زائرت
لب هر عاشق شده ذاکرت
یا اباصالح مددی مولا

یا اباصالح مددی مولا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد