مشارکت مردم در انتخابات مجلس چه نقشی بر وضعیت کشور دارد؟

با عرض سلام خدمت دوستان عزیز، رهبر انقلاب در نماز جمعه توصیه های برای شرکت در انتخابات داشتند من از همه خواهش می کنم این توصیه ها رو جدی بگیرند:


1- برادران و خواهران، انتخابات مصونیت بخش به کشور خواهد بود .

2-باعث حفظ هیبت ملت ایران،باعث به رخ کشاندن قدرت معنوی ملت به دشمنان،باعث جلوگیری از تعرض دشمنان و ترساندن دشمنان.

3-هرچه حضور پر رنگ تر باشد اعتبار ملی بالاتر خواهد رفت .

4-مصونیت کشور بیشتر می شود .

5-مشارکت مردم می تواند آینده کشور را تأمین و تضمین کند.

6- یک مجلس صالح و سالم و قوی می تواند بر عملکردهای همه دستگاههای کشور از جمله دولت، قوه قضاییه،حتی عملکرد نیروهای مسلح اثر بگذارد .


من معتقد هستم برای آبادانی کشور نقش مردم بیشتر از نقش دولت هستش زیرا اگر مردم بصیرت نداشته باشند و از ولایت و مسئولین پشتیبانی نکنند، فعالیت دولتمردان می تواند چشمگیر و متقن نباشد،اگر به دنبال کشوری آباد هستیم کشوری که مشکلاتش به حداقل برسه من معتقدم باید از جهل بیرون آمد و به دنبال علم بصیرت رفت در این صورت خواهیم دید دیگر سنگ اندازی و کشیدن صابون بر زیر دولت که از جهل و نادانی نشأت گرفته شده دیگر وجود ندارد و راه برای موفقیت نظام هموار خواهد شد، پس در اینجا می توان نتیجه گرفت نقش مردم خیلی مهمه ما این نقش را می تونیم در انتخابات از خودمون بروز بدم و منتظر نتایجش باشیم.


برای دیدن فرمایشات رهبر به ایــــــــــــــن لینک مراجعه کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد