سالگرد شهادت رسول اکرم (ص) و امام حسن مجتبی بر همگان تسلیت باد



سلام ، ما هستیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم نه این که با هر قیمتی زندگی کنیم .
ما زنده بر آنیم که آرام نگیریم ، موجیم که آسودگی ما عدم ماست .
این دو تا شعر برای من خیلی دوست داشتنی هستش برام همیشه روحیه میده هر موقع تو زندگی شخصی به خاطر بعضی مسائل کم می یارم این جور حرف ها کمکم می کنه ، به نظر من انسان تو زندگی خودش برای خودش یک سری وظایفی داره که مهمترینش خودسازی و خودشناسی و خدا شناسی هستش اگر اراده خودمون در این سه ویژگی محکم تر بشه دیگه می شه گفت که راه رسیدن به سعادت و رستگاری هموار تر شده ، انسان مجبور هستش که تن به این ماموریت بده و گرنه اسیر نفس و اسیر در دستورات دیگران میشه . این درس خودسازی رو ما مدیون اهل بیت هستیم اونا بودن که این راه رو به ما نشون دادن . باید از اهل بیت پیروی کنیم همیشه مایه افتخار اونا باشیم تا خدا هم روزی ما رو به واسطه اونا برسونه چون خودش تو قرآن گفته به عهدتون وفا کنین تا من هم به عهدم وفا کنم ، به نظر من عهد ما عمل کردن به ایمان و بینش دینی خودمون هست که بواسطه اهل بیت به ما رسیده اگر چنین باشیم حتماً خدا هم به عهدش وفا می کنه ، عهد خدا هم هر چیز می تونه باشه مثل دادن علم و ... ، یکی از علما می فرمود اگر انسانها به چیزهای که خدا بهشون داده ( ایمان ) عمل کنند ، خدا هم چیزهای رو اونا نمی دونن به اونا یاد می ده . امیدوارم که هممیشه زیر کنف هدایت خدا باشیم و از اهل بیت بخواهیم که راه درست رو به ما نشون بده تا نجات پیدا کنیم .
ما رو از دعای خیرتون محروم نفرمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد